• iselinbst

  • Forsiden
  • Add meg
  • Facebook
  • Instagram
  • Progress + ukens treningsplan

    Hei hei!

    I dag har jeg gangsperr i hele ryggen, og kjenner alt er helt spent. Det er vel et veldig sikkert tegn på at jeg absolutt ikke har noe trent rygg da.. ikke det at jeg har muskler noen steder, men de kommer vel etter hvert. Jeg har faktisk merket at jeg har fått litt større muskler i armene, for nå kan man faktisk se dem når jeg strammer, haha. Det er gøy når man ser resultat av det man driver med. Nå har jeg ikke kommet helt inni dette "clean eating" greiene enda, men det får jeg ta litt etter hvert.

    I dag tenkte jeg å dele et bilde med dere som jeg absolutt ikke er stolt over, så nå får ingen lov å le eller si noe slemt altså.. Men nå kommer altså et absolutt uredigert bilde av magen min full i strekkmerker, hehe. Håper jeg ikke skremmer dere helt bort nå, for her er det ikke mye til muskler.



    -_- .. forhåpentligvis om noen måneder, så ser det ikke fullt så gale ut som dette.

    Og så til ukens treningsplan (uken startet med en hamburger på bensinstasjen :/):



     

     

    #mammablogg #trening #magebilde #treningsplan #mamma #strekkmerker #fitness

    Mandagens trening

    Hei hei!

    Nå i skrivende øyeblikk føler jeg meg gankse opplagt. Jeg ble ferdig med dagens treningsøkt tidlig på dagen, så slipper jeg å tenke noe mer på det i dag. Minato ligger å sover enda, men jeg rekner med han snart våkner. Det er så mildt å fint ute i dag, så jeg tenkte at vi kan ta oss en tur ut etterpå. I går regnet det og blåste som bare det hele dagen, så det er godt med en midt dag uten regn. Vi er ikke så alt for flinke til å være ute, så disse dressene til barna rekker jo ikke å bli slitt ut en gang.


    (som dere ser har jeg en lang vei å gå frem til sommeren, men nå er jeg hvertfall i gang)


    Det er så mye fint treningstøy i butikkene for tiden. Jeg har virkelig lyst på alt, det er jo så fristende. Jeg elsker alt med pastellfarger og flotte mønster på, og fargerike treningsko er jo bare såå vakkert. Jeg har bestillt en del forskjellig fra to nettbutikker, men kan så klart ikke beholde alt. Må prøve tingene, og velge det jeg liker best. Sko må jeg hvertfall ha, for det er noe det er mangel på.

    Her er noen av tingene:



    #mammablogg #trening #treningstøy #sommerkroppen #motivasjon

    Ukens treningsplan

    Heisann :)

    Jeg har endelig fått motivasjon til å trene nå, og er super glad for det. Jeg er jo nybegynner på dette, men har funnet ut at det er styrke jeg liker best å trene. Noen av øktene tar jeg sammen med Kim, og det er veldig greit. Da kan han både presse meg og lære meg riktige teknikker. Jeg er ikke 100% på kosthold enda, så jeg spiser helt vanlige middager og unner meg noe godt i blandt. Det er ikke sånn at jeg skal ned 50 kg på en måned heller liksom.

    Her er ukesplanen min:

     

     

    Jeg har tenkt å kjøpe meg den treningsboken fra Getinspired også, så er det lettere å holde til oppdatert. Når jeg vet hvor mye vekter og sånn jeg hadde i starten, og ser fremgang, så blir jo alt mye mer motiverende. Jeg er ikke helt inni hvor mye jeg klarer å løfte på alle øvelsene heller enda, så første uken blir litt prøving og feiling.

    Jeg har tenkt å sette opp matplan og etter hvert, da er det mye lettere å spise bra.

     

    Hvordan trener dere?

     

    #trening #mammablogg #ukesplan #fitness

    Kroppen etter graviditeten

    Jeg har tenkte lenge på om jeg faktisk skulle dele dette med dere, for det er ikke noe jeg er stolt over. Jeg kan vel ærlig innrømme at jeg hater kroppen min etter at den har gått gjennom to graviditeter. Jeg vet at alle sier at man skal være stolt osv, og jeg er så klart stolt over barna mine, men jeg mener kroppen min ikke henger sammen med barna mine. Jeg vil jo være Iselin også, ikke bare tenke på at jeg har vært gravid, så det gjør ikke noe. Jeg har bestemt meg for å dele dette med dere mest pga. da tror jeg at jeg får mer motivasjon til å trene enda hardere og spise mer sunt enn hva jeg gjør. Jeg tror også at det kanskje er andre som kjenner seg igjen i dette, og tenker nett likt som meg.

    Jeg tok dette bildet rett før den første treningsøkten min etter jeg fikk Minato, og jeg må si at jeg hater det. Jeg vil helst ikke se på det, og liker best å gjemme kroppen i store klær. Jeg skulle virkelig ønske jeg var en av de som bare blir tynne igjen med det samme, uten å måtte streve for det, men det er jeg ikke. Men nå dette året skal jeg virkelig streve for å bli meg selv igjen, jeg skal trene og jeg skal spise sunnere. Jeg vil ikke gå på noe diett, for det har jeg prøvd så mange ganger før, men sprekker med det samme. Jeg går hvertfall ned ca. 1 kg i uken sånn jeg har det nå, så viss det fortsetter sånn så er det 10 uker = -10 kg, er jo lov å håpe.

    Er dere klare?

    ..

     

    Hvordan var kroppen deres etter graviditeten? Savner dere den gamle kroppen?

    Les mer i arkivet »Mars 2014 »Februar 2014 »Januar 2014
    Iselin - Ung 2 barns mamma

    Matbloggtoppeniselinbst

    Søk i bloggen

    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    Lenker

    Bloggdesign

    Fra RRH Webdesign
    hits