• iselinbst

  • Forsiden
  • Add meg
  • Facebook
  • Instagram
  • Progress + ukens treningsplan

    Hei hei!

    I dag har jeg gangsperr i hele ryggen, og kjenner alt er helt spent. Det er vel et veldig sikkert tegn p at jeg absolutt ikke har noe trent rygg da.. ikke det at jeg har muskler noen steder, men de kommer vel etter hvert. Jeg har faktisk merket at jeg har ftt litt strre muskler i armene, for n kan man faktisk se dem nr jeg strammer, haha. Det er gy nr man ser resultat av det man driver med. N har jeg ikke kommet helt inni dette "clean eating" greiene enda, men det fr jeg ta litt etter hvert.

    I dag tenkte jeg dele et bilde med dere som jeg absolutt ikke er stolt over, s n fr ingen lov le eller si noe slemt alts.. Men n kommer alts et absolutt uredigert bilde av magen min full i strekkmerker, hehe. Hper jeg ikke skremmer dere helt bort n, for her er det ikke mye til muskler.



    -_- .. forhpentligvis om noen mneder, s ser det ikke fullt s gale ut som dette.

    Og s til ukens treningsplan (uken startet med en hamburger p bensinstasjen :/):



    #mammablogg #trening #magebilde #treningsplan #mamma #strekkmerker #fitness

    Mandagens trening

    Hei hei!

    N i skrivende yeblikk fler jeg meg gankse opplagt. Jeg ble ferdig med dagens treningskt tidlig p dagen, s slipper jeg tenke noe mer p det i dag. Minato ligger sover enda, men jeg rekner med han snart vkner. Det er s mildt fint ute i dag, s jeg tenkte at vi kan ta oss en tur ut etterp. I gr regnet det og blste som bare det hele dagen, s det er godt med en midt dag uten regn. Vi er ikke s alt for flinke til vre ute, s disse dressene til barna rekker jo ikke bli slitt ut en gang.


    (som dere ser har jeg en lang vei g frem til sommeren, men n er jeg hvertfall i gang)


    Det er s mye fint treningsty i butikkene for tiden. Jeg har virkelig lyst p alt, det er jo s fristende. Jeg elsker alt med pastellfarger og flotte mnster p, og fargerike treningsko er jo bare s vakkert. Jeg har bestillt en del forskjellig fra to nettbutikker, men kan s klart ikke beholde alt. M prve tingene, og velge det jeg liker best. Sko m jeg hvertfall ha, for det er noe det er mangel p.

    Her er noen av tingene:



    #mammablogg #trening #treningsty #sommerkroppen #motivasjon

    Ukens treningsplan

    Heisann :)

    Jeg har endelig ftt motivasjon til trene n, og er super glad for det. Jeg er jo nybegynner p dette, men har funnet ut at det er styrke jeg liker best trene. Noen av ktene tar jeg sammen med Kim, og det er veldig greit. Da kan han bde presse meg og lre meg riktige teknikker. Jeg er ikke 100% p kosthold enda, s jeg spiser helt vanlige middager og unner meg noe godt i blandt. Det er ikke snn at jeg skal ned 50 kg p en mned heller liksom.

    Her er ukesplanen min:

    Jeg har tenkt kjpe meg den treningsboken fra Getinspired ogs, s er det lettere holde til oppdatert. Nr jeg vet hvor mye vekter og snn jeg hadde i starten, og ser fremgang, s blir jo alt mye mer motiverende. Jeg er ikke helt inni hvor mye jeg klarer lfte p alle velsene heller enda, s frste uken blir litt prving og feiling.

    Jeg har tenkt sette opp matplan og etter hvert, da er det mye lettere spise bra.

    Hvordan trener dere?

    #trening #mammablogg #ukesplan #fitness

    Kroppen etter graviditeten

    Jeg har tenkte lenge p om jeg faktisk skulle dele dette med dere, for det er ikke noe jeg er stolt over. Jeg kan vel rlig innrmme at jeg hater kroppen min etter at den har gtt gjennom to graviditeter. Jeg vet at alle sier at man skal vre stolt osv, og jeg er s klart stolt over barna mine, men jeg mener kroppen min ikke henger sammen med barna mine. Jeg vil jo vre Iselin ogs, ikke bare tenke p at jeg har vrt gravid, s det gjr ikke noe. Jeg har bestemt meg for dele dette med dere mest pga. da tror jeg at jeg fr mer motivasjon til trene enda hardere og spise mer sunt enn hva jeg gjr. Jeg tror ogs at det kanskje er andre som kjenner seg igjen i dette, og tenker nett likt som meg.

    Jeg tok dette bildet rett fr den frste treningskten min etter jeg fikk Minato, og jeg m si at jeg hater det. Jeg vil helst ikke se p det, og liker best gjemme kroppen i store klr. Jeg skulle virkelig nske jeg var en av de som bare blir tynne igjen med det samme, uten mtte streve for det, men det er jeg ikke. Men n dette ret skal jeg virkelig streve for bli meg selv igjen, jeg skal trene og jeg skal spise sunnere. Jeg vil ikke g p noe diett, for det har jeg prvd s mange ganger fr, men sprekker med det samme. Jeg gr hvertfall ned ca. 1 kg i uken snn jeg har det n, s viss det fortsetter snn s er det 10 uker = -10 kg, er jo lov hpe.

    Er dere klare?

    ..

    Hvordan var kroppen deres etter graviditeten? Savner dere den gamle kroppen?

    hits